poniedziałek, 11 listopada 2013

Czytelnicy!

Postanowiłam się odezwać, abyście czasem nie pomyśleli, że zawiesiłam bloga. Nic z tych rzeczy. Obiecałam sobie, że to opowiadanie dokończę i tak będzie.

Powodem, dla którego nie ma jeszcze nowego rozdziału, jest  moja jesienna chandra. Na szczęście mam ją już prawie za sobą. ^^  Dziś zaczęłam po raz czwarty oglądać Fullmetal Alchemist Brotherhood,  aby przypomnieć sobie wszystkie wątki. Mam nadzieję, że dzięki temu w mojej głowie zaświta jeszcze kilka fajnych pomysłów, które Was zaskoczą.

Dziękuję, że tak wytrwale czekacie na nowy rozdział! Jeśli mam u Was jakieś zaległości,  śmiało piszcie, ponieważ już od września przestałam ogarniać co, jak i gdzie. ^^'   Gomen.

5 komentarzy:

  1. Oooh, nareszcie się odezwałaś... już mi napędziłaś strachu, że zawiesiłaś bloga, albo o nim zapomniałaś... ;_; Jeśli chodzi o zaległości to w sumie poważny brak Roy'a i Rizy przez tak dłuuugi okres czasu. A musze Cię pochwalić, że ze wszystkich blogów, które czytałam, ten przypadł mi najbardziej do gustu i najbradziej podobają mi się relacje między bochaterami. Więc z niecierpliwością czekam na kolejny rozdział i życzę miłego oglądania. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Chwilę wcześniej przeczytałam dwie podobnie zaczynające się notki - oie zakończyły się tragicznym "zawieszam". Więc nawet nie masz pojęcia, jak mnie tą notką wystraszyłaś!!! Błagam nie rób tego więcej XD
    Cieszę się jednak, że nie opuszczasz bloga. Oglądaj ładnie, znajdź tam natchnienie, i pisz dalej, nie mogę się doczekać, kiedy wstawisz kolejny rozdział!

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno nie porzucę tworzenia tego opowiadania. Ma ono swoje słabe i mocne strony, jednak lubię je i za wszelką cenę będę kontynuować. Oczywiście nie chcę także porzucić osób, które czytają moją kontynuację FMA. Czytałam wiele blogów, które nagle zostały przerwane - nienawidzę tego. Wiem, że czasami po prostu ciężko jest coś napisać, ale nie wolno się poddawać! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. A więc czekam. Choć dopiero co odkryłam tego bloga w przepastnej dżungli internetu. Uwielbiam to w jaki sposób wykreowałaś postacie, są niemalże identyczne z mangą i anime. *.*
    Więc tak, kocham cię za to. Serio.
    Jedyne czego mi brak to większej ilości Royai! Ale trzymam cię za słowo, że za niedługo znów się pojawisz!

    plomien-zemsty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam~ Jak wrócisz to czeka cię ode mnie nominacja do Libster Blog Awars ;-; http://opowiadania-hetalia.blogspot.com/2014/02/rozdzia-x-libster-blog-awards.html

    OdpowiedzUsuń