poniedziałek, 2 września 2013

Koniec wakacji czasem powrotu do twórczości własnej!

Witam po dość długiej przerwie.

Zacznę od tego, że przepraszam. W czerwcu pisałam, że dzięki wakacjom na pewno uda mi się częściej pisać, jednak była to obietnica bez pokrycia. Ciągle gdzieś wyjeżdżałam, byłam wyciągana na dwór lub wycieczki. Naprawdę, bardzo chciałam napisać co najmniej dwa, porządne rozdziały, jednak nie wypaliło. Pewnie, czas by się znalazł, jednak mój zapał zniknął zupełnie.

Prawdę powiedziawszy,  cieszę się z początku nowego roku szkolnego. Nareszcie zacznę wszystko robić regularnie - sypiać, wychodzić z domu i wracać. Muszę przeanalizować napisane już rozdziały, przejrzeć plany na przyszłe i mogę ruszać z tworzeniem. : D

Dodam jeszcze, że dzięki anime Bakuman na pewno nie rzucę pisania. : )

4 komentarze:

  1. Łosz ty w życiu, a już coś podejrzanie nic się tu nie działo! Cieszę się, że wróciłaś. Raduję się też, gdy ktoś naprawdę regularnie pisze w roku szkolnym (mam nadzieję, że tak u Ciebie będzie!), bo mnie osobiście nigdy to nie wychodziło - tak jak z regularnym spaniem...
    Weny, zapału i czasu życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. :) Nie wiem, jak bardzo regularnie będę pisała. Zaczynam II technikum, mam rozszerzoną matmę, biolę, chemię (nie, nie wybrałam tego sama - odgórnie do zawodu) i jeszcze 8 przedmiotów zawodowych, opartych na chemii. ^^'
      Nie będę się tutaj żalić, po prostu dam z siebie wszystko, aby pisać jak najczęściej.

      PS. Wszystkie braki nadrobię w okolicach weekendu. :D

      Usuń
  2. Jestem dopiero w trakcie czytania, ale zaciekawiłaś mnie, nie powiem, że nie :3 Dodatkowo, jestem przeszczęśliwa, że w końcu znalazłam jakiś ciekawy blog o FMA ^^ Mało takich Q_Q
    Sama od niedawna piszę o Edzie i reszcie, więc zapraszam w wolnej chwili ^^
    http://fullmetal-heart-fma.blogspot.com/
    A tymczasem lecę czytać~ :3

    Pozdrawiam cieplutko ^_^

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie widzę u cb obserwatorów, więc możesz mnie informować o nowych notkach na Minnou-linki.blogspot.com w SPAM? Proszę ;)

    OdpowiedzUsuń